1. Trženjski načrt malega podjetja - GIT COMMERCE, d.o.o.Nataša Trivanović, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, tržno planiranje, tržna analiza, proizvodi, konkurenca, distribucija, problematika, cilj, finančno planiranje, organizacija, kontrola, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Poslovni načrt podjetja - Burin Yachting d.o.o.Sonja Logar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, poslovni plani, panoge dejavnosti, trženje, tržne raziskave, ekonomika podjetja, tržno planiranje, razvojna dejavnost, produkcija, management, termini, tveganje, finance Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Poslovni načrt podjetja za prodajo plovilSašo Turk, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, podjetje, poslovni plani, tržne raziskave, ekonomika podjetja, tržno planiranje, razvojna dejavnost, produkcija, predpisi, management, termini, finance, tveganje Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Developing a creative and innovative integrated marketing communications planJames R. Ogden, 1998, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, komuniciranje, integracija, metode, tržno planiranje, tržna analiza, selekcija, strateško planiranje, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, prodaja, promocija, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, tržne raziskave, ocenjevanje, elektronska pošta, elektronsko poslovanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Internet marketingDave Chaffey, Richard E. Mayer, Kevin James Johnston, Fiona Ellis-Chadwick, 2000, priročnik Ključne besede: poslovanje, Internet, uporaba računalnika, marketing, strategija trženja, trženje, informacije, tržno planiranje, tržne poti, tržna struktura, WWW, promocija, elektronsko poslovanje, elektronski denar, uspešnost poslovanja, učinkovitost, prodaja na drobno, prihodnost, predvidevanje, razvoj, poslovne odločitve, business, Internet, marketing, computer application, marketing strategy, informations, marketing planning, marketing channels, marketing structure, World Wide Web, promotion, electronic commerce, electronic transactions, success of business operation, efficiency, retail sale, future, forecasting, development, business decision-making Celotno besedilo (povezava drugam) |