1. Proučitev in zasnova modela trženja tovornih pnevmatikTjaša Klemenc, 2009, diplomsko delo Ključne besede: marketing, prodaja, cene, tržno komuniciranje, strategija trženja, pnevmatike, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 486,46 KB) |
2. Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., NakloAndreja Bertoncelj, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, oglas, pospeševanje prodaje, ankete Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Tržne strategije v slovenskih hitro rastočih podjetjihNina Pitamic, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, rastoče podjetje, podjetništvo, trženje, strategija trženja, konkurenčnost, raziskave, ankete, ekonomski vidik Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Poslovni načrt trgovanja z električno energijo v podjetju Kovintrade d.d.Primož Mlakar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, energetika, podjetje, Kovintrade, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovni plani, tržne raziskave, strategija trženja, financiranje, tveganje, problematika Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Slovenska živilskopredelovalna industrija v luči pristopa k Evropski unijiTadeja Usenik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, EU, integracija, živilska industrija, ponudba, povpraševanje, uspešnost poslovanja, strategija trženja, mlekarstvo, problematika, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Razvoj in promocija turizma v LjubljaniTanja Karadžić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Ljubljana, turizem, razvoj, povpraševanje, ponudba, promocija, financiranje, turistični proizvod, strategija trženja, pospeševanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Strategija širjenja blagovne znamkeSabina Muc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, strategija trženja, tržne raziskave, raziskave, naloga, dejavnost, izvajanje, primeri, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|