Ključne besede: vojna v bosni in hercegovini, množični mediji v vojni, analiza poročil na televizijskih programih, nacionalna televizija, propagandni model, televizija kot medij za poročanje vojnega stanja, vojna, omemba propagande v vlogi medijev, pomen psihološke vojne, vpliv javnega mnenja na celotno sliko dogajanj, radio-televizija srbije, hrvaška radio-televizija, proporcionalnost razporeda novic, efekt propagande, medijska pokritost, vpliv etničnih problemov na ozemlju bih, vloga obrambe, odnos do orožja, obstreljevanje in obleganje mest, stališče do jna, mnenje o interveniranju mednarodnih mirovnih sil, razpad srf jugoslavije, posledice psihološke vojne na ljudeh, vloga premirja in pogajalskih tehnik, bosanski hrvati, muslimani, radovan karadžić, predsednik alija izetbegović, odnos do ranjenih in ubitih ljudi, general ratko mladić, mnenje o koncentracijskih taboriščih, obkolitev sarajeva, republika srbska, predsednik tuđman, dobrica čosić, unprofor, pogajanja v ženevi, daytCelotno besedilo (povezava drugam)