|
|
|
|
|
|
7. Rugby, traditions and destination imageLucas Fernández Estévez, 2014, magistrsko delo Ključne besede: turizem, šport, dogodek, turistična geografija, strategija, raziskave, analiza, tourism, sports, event, tourist geography, strategy, research, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. The Tokyo Olympic Games 2020, its role for influencing the perceptions held by the world on the governmental attitude toward the nuclear power plant problem, and re-branding the image of JapanRieko Ando, 2015, magistrsko delo Ključne besede: Japonska, turizem, šport, image, blagovne znamke, vlada, jedrske centrale, varnost, trženje, Japan, tourism, sports, image, trademarks, government, nuclear power stations, safety, marketing Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Aktualizacija naslovov športnih poročevalnih besedilNeža Kunej, 2016, diplomsko delo Ključne besede: angleščina, slovenščina, aktualizacija, časopisni naslovi, športno poročevalstvo, stilistika poročevalstva, diplomska dela, foregrounding, headlines, sports reporting, reporting stylistics Celotno besedilo (datoteka, 971,76 KB) |