|
2. Search and knowledge for human and machine problem solvingMatej Guid, 2010, doktorska disertacija Ključne besede: artificial intelligence, heuristic search, problem solving, heuristic evaluation functions, intelligent tutoring, intelligent annotating, expert systems, knowledge elicitation, game playing, chess, computer chess Celotno besedilo (datoteka, 11,80 MB) |
3. Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafikiAleks Huč, 2012, diplomsko delo Ključne besede: računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 6,52 MB) |
4. Indie game developmentRok Črešnik, 2013, diplomsko delo Ključne besede: indie game development, mobile games, iOS, Objective-C, cocos2d, Box2D, mobile devices, monetization, virality, animation, sound, collision detection, collision resolution, social networks, computer science, diploma Celotno besedilo (datoteka, 4,37 MB) |
5. Razvoj poslovnih aplikacij po metodi ScrumMatej Murn, 2015, diplomsko delo Ključne besede: scrum, planning poker, team estimation game, uporabniške zgodbe, agilne metode, razvoj programske opreme, ocenjevanje, točnost ocenjevanja, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 4,43 MB) |
|
|
|
|
10. Analiza točnosti ocen uporabniških zgodbDOMEN PERENIČ, 2016, diplomsko delo/naloga Ključne besede: agilni razvoj programske opreme, analiza, ocene, planning poker, skram, točnost, team estimation game, uporabniška zgodba Celotno besedilo (datoteka, 402,29 KB) |