|
2. Competencies in science teachingLeopold Mathelitsch, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: kompetence, modeli, naravoslovje, naravoslovna vzgoja in izobraževanje, pouk, problemske naloge, science education, teaching, učne metode, vrednotenje Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?Mihael Gojkošek, Josip Sliško, Gorazd Planinšič, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: fizika, knowledge, learning, naravoslovje, naravoslovna vzgoja in izobraževanje, prizmatična folija, science education, transfer znanja, učitelj, učne metode, znanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
7. Integration of the Sustainable Development Goals in Higher Education and Research Processes related to Forestry and Wood ScienceZala Uhan, Špela Pezdevšek Malovrh, Matej Jošt, Katarina Remic, 2023 Ključne besede: sustainable development goals, forestry, wood science, education, research Celotno besedilo (datoteka, 58,37 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Efficiency of European wood science and technology educational programmes in including green and digital topicsLuka Goropečnik, Petra Grošelj, Jože Kropivšek, 2024, izvirni znanstveni članek Ključne besede: wood science and technology, education, green, digital, DEA, Data Envelopment Analysis, European Green Deal Celotno besedilo (datoteka, 1,01 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |