|
2. Vedenje porabnikov v zvezi s pritožbamiNika Murovec, 2002, diplomsko delo Ključne besede: prodaja, blago, storitve, potrošnik, reklamacije, raziskave, ankete, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza reklamacij v podjetju Alples d.d.Peter Šmid, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, lesna industrija, industrijsko podjetje, Alples, poslovanje podjetja, kvaliteta, prodaja, reklamacije, odnosi s strankami, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Reševanje reklamacijBoštjan Bohinc, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, reklamacije, reševanje problemov, image, informacijska tehnologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Prenova informacijskega procesa nabave v podjetju Adria Mobil d.o.o.Uroš Zupančič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Adria Mobil, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, informacijski sistemi, baze podatkov, nabava, reklamacije, reševanje problemov Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Uvedba informacijske rešitve za upravljanje odnosov s strankami na primeru podjetja Citroën Slovenija, d.o.o.Jana Muršič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: odnosi s strankami, zadovoljstvo, reklamacije, informacijski sistemi, strategija, management, case study, avtomobili, podjetje, Citroen Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Management pritožb v Termah Šmarješke TopliceRomana Kozan, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zdravilišča, podjetje, Šmarješke toplice, odnosi s strankami, zadovoljstvo, reklamacije, management, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|