1. Optimizacija prototipa novega živilskega izdelka s senzoričnim testiranjemKatarina Borovšak, 2011, diplomsko delo Ključne besede: živilska industrija, razvoj novih izdelkov, sladice, desertni prelivi, teranov preliv, raziskave tržišča, fokusne skupine, senzorično testiranje, testi preferenc, hedonski test, potrošniki, sprejemljivost pri potrošnikih, optimizacija prototipa Celotno besedilo (datoteka, 1,19 MB) |
2. Senzorična sprejemljivost sadnih sokov z različno vsebnostjo sladkorja in kisline pri potrošnikihSuzana Povše, 2011, diplomsko delo Ključne besede: sadni sokovi, sadni nektarji, mango nektar, vsebnost sladkorja, vsebnost kisline, razvoj novih izdelkov, raziskave tržišča, fokusne skupine, senzorično testiranje, test preferenc, potrošniki, sprejemljivost pri potrošnikih Celotno besedilo (datoteka, 1,84 MB) |
|
4. Pomen olimpijske blagovne znamke na slovenskem trgu z zornega kota trženjaAndreja Bezjak, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, image, športne igre, organizacija, razvoj, trendi, ekonomski vidik, raziskave, metode, analiza, 1995, 1998 Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Vpliv neposrednih tujih investicij na gospodarsko rastMartin Škrk, 2002, diplomsko delo Ključne besede: mednarodne finance, kapital, denarni tokovi, neposredne tuje investicije, tveganje, ekonomski razvoj, ekonomska rast, konkurenčnost, tehnologija, človeški kapital, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Razvoj in značilnosti dela na daljavoAnda Arko, 2002, diplomsko delo Ključne besede: zaposlovanje, delo na daljavo, razvoj, organizacijske strukture, modeli, problematika, management, informacijska tehnologija, mednarodne primerjave, raziskave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Razvoj in trendi poslovodnega računovodstvaMarko Erent, 2002, diplomsko delo Ključne besede: računovodstvo, informacijske poizvedbe, management, razvoj, trendi, poslovno okolje, raziskave, ekonomska geografija, kritika, izobraževanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Vloga informatike pri upravljanju odnosov s strankamiLea Japelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, razvoj, informacijske poizvedbe, podatki, skladiščenje podatkov, raziskave, izvajanje, tveganje, koristnost, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Razvoj podjetništva v SrbijiSandra Petrović, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Srbija, podjetništvo, malo gospodarstvo, razvoj, trendi, poslovno okolje, problematika, mednarodne primerjave, raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Vplivi migracijskih tokov na trg dela ob širitvi Evropske unijeKlara Stoviček, 2002, diplomsko delo Ključne besede: EU, ekonomske integracije, trg delovne sile, modeli, migracije, razvoj, makroekonomija, mikroekonomija, trendi, raziskave, primeri, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |