Napredno

 
  Išči
    Enostavno iskanje


Rezultati

3 rezultati
1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1. Vloga metafor in metaforičnih izrazov v medijskem diskurzu
Špela Antloga, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: slovenščina, publicistična besedila, spletna publicistična besedila, metafora, metaforični izraz, korpusni pristop, pomenska shema
Celotno besedilo (datoteka, 1,02 MB) Gradivo ima več datotek! Več...

2. Kriteriji razumljivosti v izbranem korpusu publicističnih besedil
Matej Knez, 2019, diplomsko delo/naloga

Ključne besede: publicistična besedila, kriteriji razumljivosti
Celotno besedilo (datoteka, 313,68 KB) Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh