|
2. Značilnosti slovenskega managerja kot voditelja ljudiBorut Ložar, 2002, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, management, karakteristike, manager, vizija, cilj, strategija, odločanje, organizacija, uporaba človeških zmogljivosti, psihologija osebnosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Teoretična in praktična izhodišča špekulacij z delnicamiJanez Ferbar, 2004, magistrsko delo Ključne besede: finance, vrednostni papirji, delnice, tehnična analiza, trgovanje, denar, management, strategija, devizni tečaji, informacije, špekulacije, psihologija množice, psihologija osebnosti, pravila Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Vloga managerjev v športu in prihodnost managementa v športu na svetovnem trguEva Fatur, 2004, magistrsko delo Ključne besede: management, naloga, šport, športne igre, trženje, storitve, manager, komuniciranje, psihologija osebnosti, mednarodne primerjave, Slovenija, svet Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
10. Razvoj voditeljstva v učeči se organizacijiJudita Peterlin, 2007, magistrsko delo Ključne besede: management, manager, psihologija osebnosti, sposobnosti, metode, človeški kapital, učeča se organizacija, case study, Slovenija, podjetje Celotno besedilo (povezava drugam) |