1. Revidiranje aktive v trgovskih podjetjihVesna Belavić, 2004, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, trgovinsko podjetje, prodaja na debelo, prodaja na drobno, aktiva, investicije, zaloge, terjatve, denar, revizija, računovodski izkazi Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Trženjski splet podjetja Fortrade d.o.o.Petra Fortuna, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pohištvena industrija, trgovinsko podjetje, Fortrade, prodaja na debelo, medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniciranje, proizvodi, cena, kadri, zadovoljstvo, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Oblikovanje tržno-komunikacijskega programa za blagovno znamko Mister NutKatja Bonač, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živila, prodaja na debelo, trgovinsko podjetje, Orbico, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, tržne raziskave, analiza, okolje, oglas, pospeševanje prodaje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
7. Uvajanje RFID v oskrbovalno verigoMiloš Kalamanda, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, prodaja na debelo, prodaja na drobno, preskrbovalne verige, kodiranje, logistika, distribucija, dobavitelji, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Dejanska odprtost trga električne energije v evropskem prostoru, omejitve pri odpiranju trga in pristopi pri odpravljanju omejitevPrimož Pogačnik, 2011, magistrsko delo Ključne besede: energetika, električna energija, trg, organizacija, prodaja na debelo, prodaja na drobno, ponudba, povpraševanje, mednarodna trgovina Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Organic products in the grocery retail assortmentVanja Erjavec, 2011, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, prehrana, trgovina, prodaja na debelo, varstvo okolja, ekologija, raziskave, analiza, case study, Slovenia, nutrition, trade, wholesale trade, environmental protection, ecology, research, analysis, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|