|
2. Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnikaEMANUEL VIDMAR, 2014, diplomsko delo Ključne besede: iskanje informacij, digitalni mediji, potrošniške navade, proces odločanja, digitalne vsebine, spletni iskalniki, marketinške besede, blagovne znamke, računalniške novice, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,61 MB) |
|
|
|
|
7. Strategije delovanja slovenskih interesnih skupin s članstvom v Evropskem ekonomsko-socialnem odboru v procesu odločanja na ravni EUNuša Zupanec, 2016, magistrsko delo Ključne besede: proces odločanja, več-nivojsko vladanje, strategije delovanja, Evropska unija, European Union, Odločanje, Interesne skupine, Strategija, Magistrske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|