1. Celostni model računalniških predmetov s poudarkom na konstruktivizmu, projektnem in kolaborativnem deluAlenka Žerovnik, 2010, magistrsko delo Ključne besede: didaktika računalništva, teorije učenja, konstruktivizem, mešano učenje, model za poučevanje računalništva, projektno delo, problemsko učenje, aktivno učenje, računalništvo, magisteriji Celotno besedilo (datoteka, 4,32 MB) |
2. Sodobne metode učenja pri pouku računalništva in informatike v srednjih strokovnih šolahGregor Mede, 2012, diplomsko delo Ključne besede: sodelovalno-konstruktivistično učenje, problemsko učenje, e-učilnica, e-gradiva, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,66 MB) |
|
|
|
|
7. Načrtovanje, izvedba in evalvacija problemsko osnovanega učenja in projektnega dela na fakultetiMojca Vrhovski Mohorič, Alenka Žerovnik, Brigita Klemen, Živa Jakšić Ivačič, Ajda Krstulović, Maruša Štular, 2015, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: aktivno učenje, interdisciplinarno povezovanje, problemsko učenje, projektno delo, timsko sodelovanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Obravnava učinkovitosti vetrnih turbin, temelječa na induktivnih učnih strategijahTina Skrt, 2016, magistrsko delo Ključne besede: induktivno učenje, deduktivno učenje, poizvedovalno učenje, problemsko učenje, projektno učno delo, učenje z odkrivanjem, učenje na primerih, induktivne učne strategije, projekt Chain reaction, vetrne elektrarne Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|