1. Oblikovanje modela turistične destinacije in analiza ključnih dejavnikov vzpostavitve na primeru turistične destinacije KrasAleš Semeja, 2011, doktorska disertacija Ključne besede: Slovenija, Kras, turizem, regije, turistična geografija, lokalna samouprava, informacijski sistemi, povpraševanje, ponudba, modeli, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Dejavniki nakupne odločitve kupcev v cvetličarniRomana Potočnik, 2008, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, cvetličarne, ponudba, povpraševanje, anketa, Železniki Celotno besedilo (datoteka, 257,38 KB) |
|
|
6. Uporaba cenovne elastičnosti pri veletrgovcu v blagovni skupini sadja in zelenjaveJanez Lakner, 2011, diplomsko delo Ključne besede: trženje, trženje kmetijskih pridelkov, sadje, vrtnine, planiranje količin, cene, cenovna elastičnost, povpraševanje, trgovina na debelo, nabavno trženje, prodajno trženje Celotno besedilo (datoteka, 1,32 MB) |
|
8. Teledelo v Evropski unijiKatja Petrič, 2001, diplomsko delo Ključne besede: EU, Slovenija, teledelo, zaposlovanje, statistika, povpraševanje, ponudba, projekti, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Slovenska živilskopredelovalna industrija v luči pristopa k Evropski unijiTadeja Usenik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, EU, integracija, živilska industrija, ponudba, povpraševanje, uspešnost poslovanja, strategija trženja, mlekarstvo, problematika, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Razvoj in promocija turizma v LjubljaniTanja Karadžić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Ljubljana, turizem, razvoj, povpraševanje, ponudba, promocija, financiranje, turistični proizvod, strategija trženja, pospeševanje Celotno besedilo (povezava drugam) |