1. Življenje ob Kolpi - geografska in zgodovinska učilnica v naraviDarinka Vrbanac, 2016, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, geografske diplome, šolska geografija, osnovna šola, terensko delo, Slovenija, Bela krajina, zgodovinski pregledi, pouk zgodovine Celotno besedilo (datoteka, 13,85 MB) |
2. Medpredmetno povezovanje pri pouku zgodovine in domovinske in državljanske kulture in etike na primeru religijeIvana Saratlija, 2017, magistrsko delo Ključne besede: osnovna šola, pouk zgodovine, pouk domovinske in državljanske kulture in etike, integracija, medpredmetno povezovanje, religija, magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 5,49 MB) |
3. Uporaba zemljevidov pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoliMartina Sirk, 2017, magistrsko delo Ključne besede: zemljevidi, pouk zgodovine, pouk geografije, učni načrti, kartografsko opismenjevanje, osnovna šola, magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 8,01 MB) |
4. Gimnazijski pouk književnosti in zgodovine z vidika medpredmetnega povezovanjaMaja Klinar, 2017, magistrsko delo Ključne besede: literatura in zgodovina, gimnazijski pouk, pouk književnosti, pouk zgodovine, učni načrti, učbeniki, didaktika, medpredmetno povezovanje, bolonjski magisterij Celotno besedilo (datoteka, 3,50 MB) |
5. Pouk zgodovine v formalnem in neformalnem izobraževanju odraslihPatricia Konrad, 2010, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, vseživljenjsko izobraževanje, izobraževanje odraslih, formalno izobraževanje, neformalno izobraževanje, pouk zgodovine, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 768,81 KB) |
6. Oblast in pouk zgodovine v osnovnih šolah in gimnazijahPolona Krkoč, 2010, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, zgodovina pedagogike, gimnazije, pouk zgodovine, šolski sistemi, učni načrti Celotno besedilo (datoteka, 5,57 MB) |
7. Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoliNina Suša, 2010, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, didaktika, pouk, poučevanje, nadarjeni, pouk zgodovine, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 2,51 MB) |
8. Upraba informacijsko-komunikacijske tehnologije in e-gradiv pri pouku zgodovine v osnovni šoliMojca Javornik, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, didaktika, pouk, pouk zgodovine, informacijsko komunikacijska tehnologija, e-gradiva, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 1,41 MB) |
|
|