1. Tveganja in zavarovanja v turizmuNataša Kruljc, 2003, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovalni uradi, pavšalni proizvod, potovanja, organizacija, pogodbe, tveganje, zavarovanje, zdravstvo, zavarovalni zavodi, avtomobilsko zavarovanje, nezgode, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Uporaba prilagojene Hojeve metode za ocenjevanje spletnih strani nacionalnih turističnih organizacijMatej Draksler, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trženje, komuniciranje, modeli, storitve, marketing mix, case study, turizem, elektronsko trženje, Internet, case study, Slovenija, potovalni uradi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Razvoj celovite strategije e-poslovanja v globalno usmerjenih turističnih agencijahMarko Vahen, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, globalizacija, potovalni uradi, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, elektronsko poslovanje, management, strategija, konkurenca, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Slovenski organizatorji potovanj in etični turizemTanja Grublješič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovanja, potovalni uradi, razvoj, uravnotežen razvoj, etika, kodeksi, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Potovalne navade SlovencevŽiva Kink, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, potovanja, potovalni uradi, kultura, družba, psihologija, analiza, nakup Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Strategija trženja podjetja M tours Bled d.o.o. na britanskem trguVanja Rogač, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Velika Britanija, turizem, potovalni uradi, M tours Bled, trženje, strategija trženja, konkurenca, elektronsko poslovanje, Internet Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Problematika razvoja socialnega turizmaTanja Švigelj, 2009, diplomsko delo Ključne besede: EU, Slovenija, turizem, ekonomska razvitost, potovalni uradi, turistični proizvod, razvoj, socialni vidik, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|