Ključne besede: tržne znamke, osebnost tržne znamke, samopodoba potrošnikaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: trženje, oglas, osebnost, blagovne znamke, efektivnost, potrošnik, raziskave, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: šport, osebnost, trženje, blagovne znamke, image, pozicioniranje proizvoda, karieraCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: trženje, proizvodi, blagovne znamke, image, osebnost, potrošnik, case studyCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, image, razvoj, identiteta podjetja, pozicioniranje proizvoda, osebnost, okolje, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: osebnost blagovne znamke, čutna identiteta, mladiCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, vrednost, uspeh, šport, osebnost, raziskave, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: osebne znamke, prepoznavnost, Osebnost, Blagovne znamke, Promocija, Diplomska delaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: trg delovne sile, zaposlovanje, delovno mesto, blagovne znamke, osebnost, informacijska tehnologija, raziskaveCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: tržna znamka, asociacije, osebnost tržne znamke, ZMET (Zaltman Methafor Elicitation Technique), učenje in spomin.Celotno besedilo (datoteka, 6,48 MB) Gradivo ima več datotek! Več...