Ključne besede: faktorizacijske metode, oglaševanje, oglasi, napovedovanje, strojno učenje, podatkovno rudarjenjeCelotno besedilo (datoteka, 1,66 MB)
Ključne besede: ženske, človekovo telo, stereotipi, miti, oglasi, slikarstvoCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: mladina, nasilje, pornografija, oglasi, zdravje, varuh človekovih pravic, kakovostCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: oglasi, oglaševanje, delovno mesto, komuniciranje, odnosi z javnostjo, poslovno komuniciranjeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: športni objekti, oglasi, šport, televizija, čustva, nogomet, sporočila, blagovne znamkeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: družba, študija primera, oglasi, kritikaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: tekstilna industrija, študija primera, potrošniki, oglasi, vpliv, etika, zakonodaja, tujinaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: komuniciranje, financiranje, elektronska pošta, oglasiCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: postmoderna, identiteta, javni mediji, kriminaliteta, prostor, črne gradnje, skvoterska naselja, grafiti, oglasi, diskurzCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: oglasiCelotno besedilo (povezava drugam)