1. Managerski odkupi v SlovenijiTine Petrič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gospodarske družbe, delniške družbe, delnice, nakup, management, managerski odkup, vrednotenje, financiranje, svetovanje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Upravljanje s terjatvami do kupcev na primeru podjetja Marmor Hotavlje, d.d.Gregor Žontar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, Marmor Hotavlje, poslovanje podjetja, prodaja, nakup, plačilni promet, plačilni instrumenti, terjatve, kontrola, kreditna politika Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Značilnosti nabavne funkcije v podjetju XAndrej Pivčevič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: storitve, podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, nabava, nabavna funkcija, tehnologija, nakup, odločanje, strategija, ekologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Afera Zbiljski gaj z vidika varstva potrošnikovSelma Mehičić, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbeništvo, stanovanjska gradnja, podjetje, Mebles, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, proizvodi, prodaja, nakup, potrošnik, zaščita potrošnika, stečaj, zakonodaja, spremembe Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Analiza panoge bele tehnike na primeru podjetja GorenjeNina Šuster, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, konkurenca, nakup, dobavitelji, panoge dejavnosti, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza zadovoljstva in nakupnih navad porabnikov v podjetju Zu-Ja d.o.o.Petra Wagner, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, ZU-JA, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, nakup, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, tržne raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
10. Vpliv socialnih omrežij na blagovne znamke in njihove porabnikeMaja Kastelic, 2011, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, image, identiteta podjetja, premoženje, socialne mreže, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |