1. Ocenjevanje pomembnosti atributov iz uspešnosti učnih algoritmov na vzorcih atributnega prostoraGregor Weiss, 2011, diplomsko delo Ključne besede: nadzorovano strojno učenje, ocenjevanje pomembnosti atributov, vzorčenje atributnega prostora, posplošitev metode z ovojnico, računalništvo, računalništvo in informatika, računalništvo in matematika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Odkrivanje gruč sorodnih učnih nalog za izboljšanje napovednih modelov posameznih nalogTadej Janež, 2013, doktorska disertacija Ključne besede: umetna inteligenca, strojno učenje, hkratno učenje več nalog, nadzorovano učenje, Boolove funkcije, avtonomni učeči se agenti, hitrost učenja, binarizacija vrednosti atributov, odločitvena drevesa, računalništvo, disertacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
6. Implementacija knjižnice v statističnem paketu R za ocenjevanje zanesljivosti regresijskih napovediSIMON COF, 2021, diplomsko delo Ključne besede: Ocenjevanje zanesljivosti, regresija, knjižnica, statistični paket R, napovedno modeliranje, strojno učenje, nadzorovano učenje Celotno besedilo (datoteka, 445,52 KB) |
|
8. Odkrivanje skupin s pomočjo argumentiranega strojnega učenjaŠaponja Peter, 2015, magistrsko delo/naloga Ključne besede: delno nadzorovano učenje, odkrivanje skupin, grupiranje, metoda voditeljev, odkrivanje skupin z omejitvami, argumentirano strojno učenje, iterativna zanka za zajemanje znanja, zajemanje omejitev, metoda voditeljev z argumenti Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Odkrivanje skupin s pomočjo argumentiranega strojnega učenjaPETER ŠAPONJA, 2015, magistrsko delo/naloga Ključne besede: delno nadzorovano učenje, odkrivanje skupin, grupiranje, metoda voditeljev, odkrivanje skupin z omejitvami, argumentirano strojno učenje, iterativna zanka za zajemanje znanja, zajemanje omejitev, metoda voditeljev z argumenti Celotno besedilo (datoteka, 1,27 MB) |
|