1. In the name of the right to be forgottenMarko Milosavljević, Melita Poler Kovačič, Rok Čeferin, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: right to be forgotten, digital journalism, GDPR, digital media, unpublishing requests, freedom of expression, news editors, media policy, online journalism, mass media policy, Slovenia Celotno besedilo (datoteka, 1,14 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. The European Union - a new homeland for illegal immigrants?Melita Poler Kovačič, Karmen Erjavec, 2010, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Evropska unija, nelegalno priseljevanje, občila, družbeni vplivi, priseljenci, intervjuji, European Union, illegal immigration, mass media, social influence, immigrants, interviews Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Vzgoja za medije na SlovenskemKarmen Erjavec, Zala Volčič, 1998, izvirni znanstveni članek Ključne besede: vzgoja, množični mediji, državljanska vzgoja, vzgoja za medije, šolski predmeti, konstrukcija realnosti, citizenship education, mass media, citizenship, education for media, school subjects, construction of reality Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Economic restructuring and democratization of the media in postsocialist countriesSlavko Splichal, 1993, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Vzhodna Evropa, demokratizacija, prestrukturiranje, prehodno obdobje, postsocializem, množični mediji, East Europe, democratization, restructuring, transition period, postsocialism, mass media Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. The advertising business1999, zbornik Ključne besede: oglaševanje, reklama, agencije, poslovanje, ZDA, zakonodaja, množični mediji, mediji, komuniciranje, etika, strokovnjaki, prodaja, promocija, advertising, agencies, business, USA, legislation, mass media, medium, mass communication, ethics, executives, sales promotion Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. CME and broadcasting in the former communist countriesColin Sparks, 1999, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Srednja Evropa, tranzicija, množični mediji, privatni sektor, komercialna televizija, poslovanje, ekonomski rezultati, Central Europe, transition, mass media, private sector, commercial television, business, economic results Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Popular media of the Vietnamese diasporaStuart Cunningham, Tina Nguyen, 1999, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Vietnamci, etnične skupine, diaspora, imigranti, popularna kultura, kulturna identiteta, množični mediji, množično komuniciranje, Vietnamese, ethnic group, diaspora, immigrant, popular culture, cultural identity, mass media, mass communication Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
10. Digital convergence and its consequencesMilton Mueller, 1999, izvirni znanstveni članek Ključne besede: informacijska tehnologija, digitalizacija, povezanost, integracijski procesi, množični mediji, telekomunikacije, medijski trg, ekonomski položaj, information technology, digitalisation, connection, process of integration, mass media, telecommunication, media market, economic situation Celotno besedilo (povezava drugam) |