1. Zasebni sektor v dejavnostih preskrbe z vodoMatej Matija Grobelšek, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, komunalne dejavnosti, voda, podjetje, javno podjetje, zasebno podjetje, sodelovanje, storitve, kvaliteta, koncesije, privatizacija, konkurenca, financiranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Kakovost storitev klicnih centrovBarbara Murn, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, informacijska tehnologija, informacije, telefon, storitve, kvaliteta, kvantiteta, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Večparametrski hierarhični model ocene kakovosti hotelskih storitevAna Štambuk, 2002, magistrsko delo Ključne besede: turizem, hotelirstvo, storitve, kvaliteta, informacijski sistemi, ekspertni sistemi, modeli, SWOT, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov na področju kultureUrška Čepulič, 2003, magistrsko delo Ključne besede: kultura, organizacija, storitve, kvaliteta, uporabniki, uspeh, case study, Cankarjev dom, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Konceptualizacija storitvene znamkeMajda Vodopivec, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trgovina, prodaja, blagovne znamke, tipi, proizvodi, kvaliteta, storitve, marketing mix, Slovenija, upravljanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Varstvo potrošnikov in odgovornost za varnost in kakovost proizvodov in storitevSara Kogoj, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, proizvodi, storitve, kvaliteta, standardi, certifikat, potrošnik, zaščita potrošnika, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza uvajanja sistema ravnanja kakovosti po zahtevah standarda ISO 9000:2000 v podjetju ArmatBoštjan Kek, 2003, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, organizacija, storitve, kvaliteta, management, TQM, standardi, ISO 9001Č2000 Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Porabnikovo vrednotenje zdravstvenih storitevMaja Remic, 2003, diplomsko delo Ključne besede: zdravstvo, zdravstveno varstvo, storitve, kvaliteta, meritve, modeli, potrošnik, lojalnost, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. LjubljanaJana Logonder, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, komunalne dejavnosti, javno podjetje, Snaga, storitve, kvaliteta, potrošnik, lojalnost, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|