1. Analiza nakupnega odločanja kupcev v cvetličarniPolona Roglič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: okrasne rastline, cvetličarne, kupci, trženje, tržne raziskave, odločanje, odločanje kupcev, Kranj Celotno besedilo (datoteka, 473,73 KB) |
|
|
4. Potrošnja sadja na območju DolenjskeTanja Gorenčič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: sadjarstvo, sadje, poraba, vedenje potrošnikov, Dolenjska, prehrambene navade, anketa, kupci Celotno besedilo (datoteka, 490,96 KB) |
|
|
7. Integracija Ciscovega kontaktnega centra z Microsoftovim sistemom za upravljanje odnosov s strankamiGregor Šemrl, 2010, diplomsko delo Ključne besede: sistem za upravljanje odnosov s kupci, CRM, kontaktni center, klicni center, integracija, spletne storitve, IP telefonija, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 6,68 MB) |
|
|
10. Analiza kupcev okrasnih rastlin v Merkurjevem centru v LjubljaniDejan Zajec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: trženje, kupci, analize kupcev, anketa, okrasne rastline, prodaja, Merkurjev center, Ljubljana Celotno besedilo (datoteka, 391,45 KB) |