|
2. Prirejanje dogodkov kot oblika komunikacije podjetja z okoljemBoštjan Hribovšek, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, odnosi z javnostjo, promocija, dogodek, planiranje, raziskave, kreativnost, vrednotenje, razstave, sejmi Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Proces razvoja novih izdelkov v Steklarni RogaškaMatija Novak, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, steklarne, Steklarna Rogaška, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, novi proizvodi, razvoj, proizvodni programi, kreativnost, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Inovacije v mednarodnem poslovanjuDarja Lukančič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, mednarodno poslovanje, inovacije, kreativnost, konkurenca, tveganje Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Primerjalna analiza med teoretičnim vidikom odzivnosti porabnikov na pozive v oglasih in prakso oglaševalsih agencij v SlovenijiBarbara Zbačnik, 2004, diplomsko delo Ključne besede: trženje, ekonomska propaganda, oglas, poslovno komuniciranje, psihologija potrošnika, proizvodi, življenjski ciklus, strategija, kreativnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Uporaba tehnik ustvarjalnega mišljenja v slovenskih podjetjihMarjanca Jambrovič, 2005, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, kadri, ustvarjalnost, kreativnost, inovativnost, delovne skupine, motiviranje, reševanje problemov, informacijska tehnologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|