|
2. Etika v javni upraviMateja Ahačič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: etika, morala, etični kodeksi, javna uprava, diskriminacija, korupcija, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 470,63 KB) |
|
|
5. Otroške revije in internet kot medij za oglase, namenjene otrokomJanja Lasič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, sredstva javnega obveščanja, tisk, Internet, otroci, vzgoja, razvoj, oglas, kodeksi, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Etika in poslovanje z nepremičninamiMarko Ahačevčič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, nepremičnine, reg, trgovanje, zastopniki, agencije, odločanje, poslovna morala, etika, kodeksi Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Tržno komuniciranje in zakonske določbeKlavdija Fijavž, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, oglas, pospeševanje prodaje, direktno trženje, odnosi z javnostjo, regulacija, pravilniki, kodeksi, alkoholne pijače, zdravila, otroci Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Spreminjanje pogleda na upravljanje podjetijKatja Majerle, 2004, diplomsko delo Ključne besede: gospodarske družbe, delniške družbe, management, upravljanje, delničarji, nadzorni odbor, upravni odbor, kadri, kodeksi, case study, Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Juteks Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Etika in etični kodeksiBarbara Grah, 2004, diplomsko delo Ključne besede: etika, poslovna morala, kodeksi, pravo, novinarstvo, prodaja, trženje, komparacija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|