1. Vpliv vizualnih komunikacij pri izbiri živilKatja Vučko, 2010, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, študenti kot potrošniki, nakupno vedenje, nakupovanje živil, embalaža, pakiranje živil, vizualne komunikacije, izbira živil Celotno besedilo (datoteka, 1,42 MB) |
|
3. Analiza dejavnikov nakupovanja izven kraja bivanjaNataša Per, 2001, diplomsko delo Ključne besede: notranja trgovina, nakup, nakupovalni centri, prodajalna, lokacija, izbira, trženje, tržne raziskave, podatki, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Metodologija kriterijev izbire gazelPeter Selan, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetništvo, rastoče podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, merila, metodologija, izbira, mednarodne primerjave, Evropa, ZDA Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Lov na glave kot način iskanja vodilnih kadrovManca Jakopič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, kadri, kadrovska dejavnost, izbira, metode, manager, izobrazba, znanje, inteligenca, čustvena inteligentnost, Internet Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
8. Izločevanje aktivnosti v malem storitvenem podjetjuMatjaž Svetin, 2004, magistrsko delo Ključne besede: majhna podjetja, storitve, zunanje izvajanje dejavnosti, problematika, poslovni plani, izvajalci, izbira, pravni vidik, kontrola, case study, Slovenija, podjetje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
10. Javna naročilaJernej Višnjevec, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, javna naročila, javni razpis, ponudba, izbira, zakonodaja, case study, transport, cestni promet, otroci Celotno besedilo (povezava drugam) |