|
|
|
4. Primerjava orodij Unity3D in Construct 2 za razvoj iger za mobilne platformeJernej Plohl, 2014, diplomsko delo Ključne besede: Unity, Construct, mobilne igre, igralni pogon, Android, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Primerjava igralnih pogonov Unity in Unreal engineMarko Kladnik, 2015, diplomsko delo Ključne besede: Unity, Unreal engine, igralni pogon, primerjava, računalniške igre, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Vpliv navidezne resničnosti na človekove zaznaveROK KOŠIR, 2017, diplomsko delo/naloga Ključne besede: navidezna resničnost, igralni pogon, akrofobija, zaznavanje gibanja, simulacija, Unreal, Oculus Rift, Kinect Celotno besedilo (datoteka, 3,79 MB) |
9. Integracija sistema za računalniško podprto načrtovanje v okolje navidezne resničnostiRok Plevel, 2020, magistrsko delo/naloga Ključne besede: računalniško podprto načrtovanje, 3D modeliranje, vizualizacija, navidezna resničnost, igralni pogon, izmenjava podatkov, medprocesna komunikacija, 3D format Celotno besedilo (datoteka, 4,83 MB) |
|