|
|
3. Projekt iger na srečo na internetuTomaž Deželak, 2002, specialistično delo Ključne besede: hazardne igre, igralništvo, zabavna industrija, Slovenija, mednarodne primerjave, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, mednarodno poslovanje, projekti, vodenje projektov, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Sodobni finančni modeli za vrednotenje podjetijValter Nemec, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, mmodeli, controlling, case study, Slovenija, HIT, igralništvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Italijanska igralniška zakonodaja in strateško obnašanje HIT-aGorazd Reberšak, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Italija, turizem, igralništvo, podjetje, HIT, okolje, strategija, zakonodaja, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Računovodstvo davkov gospodarskih družbTanja Marinko, 2003, diplomsko delo Ključne besede: računovodstvo, davki, davek na dodano vrednost, dohodnina, davek od dobička, trošarine, nepremičnine, motorna vozila, zavarovalstvo, igralništvo, plače, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Analiza poslovanja igralnega salona Casino Larix v obdobju 2001-2003Sandi Pretnar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, igralništvo, podjetje, Casino Larix, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovni izid, sredstva, kadri, analiza, obdobje 2001-2003 Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Primerjalna presoja poslovanja družb Casino Portorož in HIT Nova GoricaIvan Maklič, 2005, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, igralništvo, poslovanje podjetja, primerjave, metode, organizacija, odličnost, konkurenčne prednosti, računovodstvo, podatki, strategija, poslovni proces Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Tržno komuniciranje blagovne znamke z imenom AuroraErika Režonja, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, igralništvo, zabavna industrija, podjetje, HIT, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, image, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |