|
2. Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d.Veronika Logar, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, identiteta podjetja, image, grafika, vizija, blagovne znamke, case study, Slovenija, gradbeništvo, gradbeni material, les, SWOT, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza privlačnosti panoge trgovine s strešno kritino in proces nakupnega odločanja o strešni kritini v gospodinjstvihPolonca Črnigoj, 2004, diplomsko delo Ključne besede: gradbeni material, trgovina, prodaja, nakup, trg, trženje, potrošnik, konkurenca, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Posebnosti prodajnih poti na trgu gradbenega materiala na primeru ekstrudiranega polistirenaDarko Bavčar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbeništvo, gradbeni material, trgovinsko podjetje, Kuriva Gorica, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trgovanje, prodaja, poslovno komuniciranje, medorganizacijski sistemi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Reciklaža gradbenih odpadkov in ponovna uporaba v cestogradnjiPeter Kumlanc, 2005, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, gradbeništvo, UNI, prometna smer, recikliran material, gradbeni odpadki, ponovna uporaba, recikliranje Celotno besedilo (datoteka, 2,24 MB) |
7. Analiza življenskega cikla enostanovanjske zgradbe s poudarkom na fazi proizvodnje gradbenih materialovLenart Capuder, 2012, diplomsko delo Ključne besede: gradbeništvo, diplomska dela, UNI, analiza življenskega cikla, okolje, gradbeni material, okoljska deklaracija proizvodov, okoljski kazalnik Celotno besedilo (datoteka, 3,64 MB) |
8. Uporaba semantičnih spletnih aplikacij pri trženju gradbenih produktovMihael Tomšič, 2014, diplomsko delo Ključne besede: gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, semantični splet, RDF, OWL, SPARQL, Protégé, Virtuoso, gradbeni material Celotno besedilo (datoteka, 5,38 MB) |
|
|