1. Analiza organizacijske strukture Continental filma ZagrebVesna Florijančič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Hrvatska, podjetje, filmska industrija, Continental film, razvoj, organizacija, organizacijske strukture, problematika, modeli, tehnološki razvoj, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Analiza dejavnikov komercialne uspešnosti filmov v ZDAKlemen Žun, 2003, diplomsko delo Ključne besede: ZDA, filmska industrija, film, uspeh, trg, trženje, ekonomska propaganda, distribucija, kvaliteta Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza uspešnosti filmovMartin Šifrer, 2003, diplomsko delo Ključne besede: ZDA, Evropa, filmska industrija, film, zgodovina, financiranje, kapital, distribucija, mednarodne primerjave, uspeh, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Cultural and commercial aspects of film festivalsRajeev Kumar Jain, 2006, magistrsko delo Ključne besede: Indija, filmska industrija, film, dogodek, turizem, kultura, trgovina, vlada, benchmarking Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Program trženjskega komuniciranja za Film za ženskeMartin Mirtič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, filmska industrija, film, podjetje, Ljubljanski kinematografi, trženje, poslovno komuniciranje, planiranje, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Škoda, ki zaradi kršenja avtorskih pravic nastane v filmski industrijiSamo Premrn, 2008, diplomsko delo Ključne besede: avtorsko pravo, avtorstvo, filmska industrija, intelektualna lastnina, monopoli, televizija, Internet, škoda Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Tržno komuniciranje slovenskega filmaKatarina Čas, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kultura, filmska industrija, produkcija, distribucija, institucije, skladi, financiranje, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|