|
2. Analiza akcij Kupujmo domačeRenata Penca, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, potrošnik, odločanje, nakup, etnocentrizem, mednarodne primerjave, Slovenija, BIH, Hrvatska Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Vloga medkulturnega komuniciranja v mednarodnih odnosih z javnostmiMarijana Bergman, 2010, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, medkulturno delovanje, poslovno komuniciranje, kultura, odnosi z javnostjo, etnocentrizem, kvaliteta, kvantiteta, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Consumer animosity and foreign product purchaseTina Geč, Lejla Perviz, 2012, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, etnocentrizem, psihologija potrošnika, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Potrošni etnocentrizem in nakupno vedenje slovenskih porabnikov pri nakupu jagodMateja Zaman, 2012, diplomsko delo Ključne besede: trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, etnocentrizem, case study, prehrana, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Odnos porabnikov do živil lokalnega izvoraBorut Cetina, 2014, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, prehrana, trg, regije, vedenje potrošnikov, etnocentrizem, kvaliteta, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|