1. Program za igranje taroka z uporabo drevesnega preiskovanja Monte-CarloMitja Lapajne, 2011, diplomsko delo Ključne besede: metode Monte-Carlo, drevesno preiskovanje Monte-Carlo, tarok, igra s kartami, računalništvo, univerzitetni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,35 MB) |
2. Drevesno preiskovanje po metodi Monte Carlo pri igri pokerAndrej Babič, 2013, diplomsko delo Ključne besede: umetna inteligenca, Monte Carlo, drevesno preiskovanje, poker, Texas Hold'em, Meerkat API, OpenTestBed, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 4,83 MB) |
|
|
5. Drevesno preiskovanje Monte Carlo pri namizni igri Scotland YardNejc Ilenič, 2015, diplomsko delo Ključne besede: drevesno preiskovanje, Monte Carlo, nepopolna informacija, Scotland Yard, odločanje, zgornja meja zaupanja pri drevesih, umetna inteligenca Celotno besedilo (datoteka, 327,25 KB) |
|
|
|
9. FighterZero : pristop samo-igranja za učenje igranja pretepaške igre z globokim spodbujevalnim učenjemMatej Vitek, 2018, magistrsko delo Ključne besede: umetna inteligenca, inteligentni agent, igre, samo-igranje, globoko učenje, spodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo, nevronske mreže, razvoj iger Celotno besedilo (datoteka, 1,96 MB) |
|