Ključne besede: Slovenija, trgovina, prodaja na drobno, diskont, blagovne znamke, lojalnost, zadovoljsktvo, konkurencaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: nakupovalni centri, diskont, trženje, prodaja, vedenje potrošnikov, odločanje, recesija, tržne raziskave, analiza, case studyCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: trženje, prodaja na drobno, prodajalna, diskont, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza, mednarodne primerjave, Slovenija, NemčijaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: obvladovanje tveganj, krediti, jamstvo, nepremičnine, stečaj, pravice, diskont, modeli, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: Slovenija, diskont, prodajalna, Hofer, Lidl, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)