|
|
|
4. Oblikovanje napotkov za izdelavo priporočilnih seznamov za knjižničarje v osnovnošolskih knjižnicahDarja Andrejčič, 2013, magistrsko delo Ključne besede: šolske knjižnice, mladinska literatura, branje, bralne navade, motivacija, bralna kultura, priporočilni seznami, delo z bralci, svetovanje bralcem, promocija branja, magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,66 MB) |
5. Branje slovenskega leposlovja v izbranih enotah Mestne knjižnice LjubljanaKatja Šikonja, 2014, magistrsko delo Ključne besede: bralna kultura, Slovenci, slovenske splošne knjižnice, leposlovje, odrasli uporabniki knijžnic, kakovostno leposlovje, zahtevno leposlovje, splošne knjižnice, Mestna knjižnica Ljubljana, kvalitativna raziskava, intervju, bolonjske magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,35 MB) |
6. Zadovoljstvo predšolskih in šolskih otrok z različnimi organiziranimi dogodki za vzpodbujanje bralne kulture v Knjižnici Cirila Kosmača TolminAnja Bevk, 2016, magistrsko delo Ključne besede: splošne knjižnice, šolske knjižnice, osnovnošolci, predšolski otroci, delo z bralci, branje, zadovoljstvo, bralna kultura, dogodki, bolonjske magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,65 MB) |
7. Knjiga in otrokova govorna kompetentnost v povezavi z družinskim in knjižničnim okoljemInes Klavžar, 2010, diplomsko delo Ključne besede: pedagogika, otroštvo, branje, knjižnice, družina, bralna kultura, pedagoška metodologija, diplomske naloge, govorni razvoj, ure pravljic Celotno besedilo (datoteka, 1,34 MB) |
|
|
|