1. Analiza nakupnega obnašanja podjetij pri pokojninskem zavarovanjuAnja Vadnal, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, potrošnik, behaviorizem, psihologija potrošnika, pokojninsko zavarovanje, reforme, predpisi, medorganizacijsko trženje, raziskave, metodologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Analiza vedenja podiplomskih študentov kot potencialnih podjetnikovMateja Lesar, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetništvo, podjetnik, razvojna dejavnost, izobraževanje, podiplomski študij, behaviorizem, psihologija, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Primerjava obnašanja inovatorjev in študentov pri ustanavljanju podjetjaKatja Mihelič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: podjetništvo, podjetje, podjetnik, inovatorji, študenti, behaviorizem, inovativnost, izobraževanje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Menjava prodajnega osebja in možne posledice za medorganizacijskega ponudnika storitevIgor Deržek, 2002, magistrsko delo Ključne besede: trženje, storitve, medorganizacijsko trženje, nabavna funkcija, poslovno komuniciranje, behaviorizem, odnosi s strankami, kadri, motiviranje, case study, podjetje, poslovanje podjetja, fluktuacije, lojalnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Cilji in motivi podjetnikov in njihovih podjetijAleš Drenik, 2003, magistrsko delo Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, podjetje, cilj, rastoče podjetje, dobiček, odločanje, behaviorizem, motiviranje, poslovni plani, Slovenija, majhna podjetja, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Dejavniki, ki vplivajo na odločitve porabnikov pri nakupu prehrambenih izdelkovMateja Verhovec Kajtner, 2003, magistrsko delo Ključne besede: živilska industrija, prehrana, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, odločanje, behaviorizem, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|