1 - 3 / 3 1 |
1. Odziv potrošnikov na uporabo živali v oglasih Vita Kričej, 2021, diplomsko delo Ključne besede: oglas, živali, vpliv, potrošnik, antropomorfizacija |
2. Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve Urška Tuškej Lovšin, 2016, doktorska disertacija Ključne besede: potrošniki, identifikacija, vključenost, skepticizem, zvestoba, blagovne znamke, antropomorfizacija, prestiž, disertacije, Potrošništvo, Vedenje potrošnikov, Doktorske disertacije |
3. Spolna pristranost v jeziku in orodjih umetne inteligence Anka Supej, 2024, magistrsko delo/naloga Ključne besede: spolna pristranost, jezikovna pristranost, spolni stereotipi, umetna inteligenca, veliki jezikovni modeli, vektorske vložitve, antropomorfizacija, animizem, transparentnost |