|
|
|
|
5. Spremembe nakupnega vedenja porabnikov v kriznem gospodarskem obdobjuNina Ivančič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, recesija, krize, nakup, vedenje potrošnikov, spremembe, varčevanje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Pospeševanje prodaje kot element trženjskega komuniciranja v primeru obutveLuka Berger, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, pospeševanje prodaje, raziskave, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Nakupovanje kot posledica negativnih čustvenih stanjPika Polona Penca, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, psihologija, motiviranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Preučevanje stališč mogočih porabnikov do tajske masažeŠpela Filipič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, storitve, tveganje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Motivacijski dejavniki za nakup turistične storitve - primer luksuznih potovanjJasmina Bučar, 2009, diplomsko delo Ključne besede: turizem, storitve, potovanja, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, motiviranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Vpliv ekološkega trženja naravne kozmetike na potrošnikaŠpela Čepon, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, kozmetika, ekologija, varstvo okolja, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, vedenje potrošnikov, blagovne znamke, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |