|
2. Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri poukuLara Godec Soršak, Mira Metljak, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: Pedagoška fakulteta, slovenski knjižni jezik, razredni pouk, Faculty of Education, Slovene standard language, primary teacher education Celotno besedilo (datoteka, 941,42 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Igra kot antropološka lastnost človeka in oblika družbene komunikacije s frazeološkega vidikaAleksandra Neřima, 2016, diplomsko delo Ključne besede: igra, družabne igre, družbena komunikacija, socialna antropologija, frazeologija, frazemi, nemščina, slovenščina, diplomska dela, games, social games, social communication, social anthropology, phraseology, phraseological unit, German language, Slovene language Celotno besedilo (datoteka, 926,81 KB) |
|
5. The effects of grammatical gender on the processing of occupational role names in SloveneJasna Mikić, Andraž Matkovič, Jurij Bon, Aleksandra Kanjuo-Mrčela, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: N400, P600, match-mismatch paradigm, grammatical gender, Slovene language, event-related potential (ERP) Celotno besedilo (datoteka, 5,35 MB) |
|
|
|