1 - 3 / 3 1 |
1. Skepticizem do Volkswagna Manja Prašnički, 2016, diplomsko delo Ključne besede: tržne znamke, Wolkswagen, afera Diselgate, Vedenje potrošnikov, Skepticizem, Zaupanje, Diplomska dela |
2. Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve Urška Tuškej Lovšin, 2016, doktorska disertacija Ključne besede: potrošniki, identifikacija, vključenost, skepticizem, zvestoba, blagovne znamke, antropomorfizacija, prestiž, disertacije, Potrošništvo, Vedenje potrošnikov, Doktorske disertacije |
3. Vpliv izbranih dejavnikov na skepticizem do komuniciranja družbene odgovornosti podjetij Aleja Repinc, 2019, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Skepticizem potrošnikov, družbena odgovornost podjetij, komuniciranje družbene odgovornosti podjetij, ton komuniciranja, atribucija motivov. |