|
2. Prispevek vinskih prireditev k tržnemu položaju vinMojca Štorgelj, 2010, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vino, vinske prireditve, promocija, pospeševanje prodaje, ankete, internetno trženje, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 660,07 KB) |
3. Razvoj in promocija turizma v LjubljaniTanja Karadžić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Ljubljana, turizem, razvoj, povpraševanje, ponudba, promocija, financiranje, turistični proizvod, strategija trženja, pospeševanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Promocijski splet blagovne znamke Goodyear na trgih nekdanje JugoslavijeKlemen Pipan, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gumarska industrija, industrijsko podjetje, Sava tires, poslovanje podjetja, zunanja trgovina, izvoz, trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, direktno trženje, promocija Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetijMarina Bučar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: nova ekonomija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, podjetje, promocija, strategija trženja, efektivnost, oglas, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Sponzoriranje športa kot strateška odločitev podjetjaJana Jereb, 2002, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, management, strateški management, odločanje, trženje, promocija, sponzorstvo, šport, efektivnost, uspeh Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Sponzorska pogodbaDino Šterpin, 2003, diplomsko delo Ključne besede: obligacijsko pravo, trženje, promocija, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, pogodbe, davki, davek na dodano vrednost, davek od dobička, dohodnina Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Prirejanje dogodkov kot oblika komunikacije podjetja z okoljemBoštjan Hribovšek, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, odnosi z javnostjo, promocija, dogodek, planiranje, raziskave, kreativnost, vrednotenje, razstave, sejmi Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Uvedba novega živilskega izdelka na slovenski trgMelita Klopčič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, prehrana, novi proizvodi, trg, tržne raziskave, tržna analiza, promocija, strategija trženja, življenjski ciklus Celotno besedilo (povezava drugam) |