1. Pospeševanje prodaje in internetno komuniciranje na medorganizacijskih trgihLuka Stopar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, pospeševanje prodaje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, kadri, nagrade, informacijska tehnologija, Internet, case study, Fiat Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
4. Vloga prodajnega osebja v banki pri ravnanju z odnosi do velikih gospodarskih družb kot porabnikov bančnih storitevMojca Babič, 2008, magistrsko delo Ključne besede: medorganizacijski sistemi, bančništvo, banke, velika podjetja, sodelovanje, potrošnik, odnosi s strankami, kadri, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Merjenje kakovosti trženjskih odnosov med odjemalci in ponudniki na medorganizacijskih trgihTjaša Gruden, 2013, magistrsko delo Ključne besede: medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, ekonomski odnosi, sodelovanje, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza, kvaliteta, izboljšave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|