1. Možnosti uporabe vojaškega zemljevida (18. stol.) pri načrtovanju krajinskega prostoraKatja Fak, 2008, diplomsko delo Ključne besede: krajinska arhitektura, kulturna krajina, vojaški zemljevidi, 3D, računalniška grafika, računalniška simulacija, Valvasor, Vipavska dolina Celotno besedilo (datoteka, 6,37 MB) |
|
3. Iskanje in prilagajanje štirirobnih objektov na zporedju fotografij s prezentacijskim platnomAnže Čerin, 2010, diplomsko delo Ključne besede: iskanje objektov, računalniški vid, računalniška grafika, iskanje robov, Houghova transformacija, interpolacija, perpektivna transformacija, konvolucija, prezentacijska projekcija, Gaussova eliminacijska metoda, računalništvo, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 3,24 MB) |
4. Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafikiAleks Huč, 2012, diplomsko delo Ključne besede: računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 6,52 MB) |
5. Primerjava pogonov za igreBlaž Jeršan, 2012, diplomsko delo Ključne besede: pogon za igre, računalniška grafika, računalniške igre, razvoj računalniških iger, Unity 3d, Cry Engine 3, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 3,03 MB) |
6. Sistem za vzporedno izvajanje podatkovno-pretočnih grafovAndrej Bukošek, 2013, diplomsko delo Ključne besede: podatkovno-pretočni grafi, povzporejanje, namenski programski jezik, kompozitiranje, izrisovanje, računalniška grafika, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 5,10 MB) |
7. Vizualizacija omrežij s pomočjo obogatene resničnostiPavel Stare, 2013, diplomsko delo Ključne besede: omrežje, vizualizacija, obogatena resničnost, računalniška grafika, objektno programiranje, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,32 MB) |
|
|
10. Implementacija izrisa Bézierovih krivulj in B-zlepkov v HTML5Gregor Poročnik, 2012, diplomsko delo Ključne besede: krivulja, računalniška grafika, Pierre Bézier, Paul de Casteljau, B-zlepki, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,63 MB) |