1. Značilnosti vodenja prostovoljcev v športnih organizacijah v SlovenijiGregor Jurak, 2006, magistrsko delo Ključne besede: športne igre, šport, organizacija, management, vodenje, modeli, Slovenija, modeli, vprašalnik, Pearsonov koeficient Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Pomen olimpijske blagovne znamke na slovenskem trgu z zornega kota trženjaAndreja Bezjak, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, image, športne igre, organizacija, razvoj, trendi, ekonomski vidik, raziskave, metode, analiza, 1995, 1998 Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Ekonomski vplivi Olimpijskih iger Sydney 2000Roman Hrastnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Sydney, šport, športne igre, razvoj, ekonomski vidik, trženje, makroekonomija, turizem, investicije, problematika, primeri, 2000 Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Vloga managerjev v športu in prihodnost managementa v športu na svetovnem trguEva Fatur, 2004, magistrsko delo Ključne besede: management, naloga, šport, športne igre, trženje, storitve, manager, komuniciranje, psihologija osebnosti, mednarodne primerjave, Slovenija, svet Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Organizacija univerzitetnega športa v Republiki SlovenijiMatej Jamnik, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, univerze, šport, športne igre, razvoj, zgodovina, organizacija, analiza, organizacijske strukture, modeli, predlogi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
10. Ravnanje v košarkarskem klubuIgor Ivašković, 2006, diplomsko delo Ključne besede: neprofitne organizacije, društva, šport, športne igre, management, vodenje, planiranje, kontrola, case study, Košarkarski klub Krka Celotno besedilo (povezava drugam) |