1. Strategija širjenja blagovne znamkeSabina Muc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, strategija trženja, tržne raziskave, raziskave, naloga, dejavnost, izvajanje, primeri, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Gospodarske cone Jugovzhodne SlovenijeVesna Muc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, geografske diplome, Slovenija, Jugovzhodna Slovenija, Dolenjska, Bela krajina, statistične regije, regionalna geografija, prostorsko planiranje, ekonomska geografija, gospodarske cone, gospodarski razvoj Celotno besedilo (datoteka, 3,78 MB) |
4. Preobrazba javnega mestnega prostora s trajnostnim mestnim prometnim načrtovanjem na primeru LjubljaneVesna Muc, 2016, magistrsko delo Ključne besede: geodezija, magistrska dela, interdisciplinarni študij, hoja, javni potniški promet, kolesarjenje, Ljubljana, odprti javni prostor, osebni motorni promet, trajnostna mobilnost, trajnostno mestno prometno načrtovanje Celotno besedilo (datoteka, 5,80 MB) |
|
|
|
8. Uvajanje enovitega sistema za povezovanje industrijskih krmilnikovJan Muc, 2022, magistrsko delo Ključne besede: Industrija 4.0, Standardizacija, IT/OT integracija, CNC stroji, Programabilni logični krmilniki, Komunikacijski protokoli, OPC UA Celotno besedilo (datoteka, 6,13 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|