1. Osnovna šola kot inkluzivno naravnana institucijaIrena Lesar, 2007, doktorska disertacija Ključne besede: specialna pedagogika, segregacija, osnovna šola, inkluzija, multikulturnost, interkulturnost, socialna pravičnost, etika skrbi, komunitarijanska etika Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Ob sedemdeseti obletnici prof.dr. Zdenka MedvešaRobi Kroflič, Klara Skubic Ermenc, 2010, drugi članki ali sestavki Ključne besede: teorija vzgoje, pedagogika, vzgoja in izobraževanje, primerjalna pedagogika, zgodovina pedagogike, poklicna izobrazba, splošna izobrazba, šolska politika Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
6. Krčenje izbirnosti je korak k uniformni šoliZdenko Medveš, Boris Kožuh, Metod Resman, Ljubica Marjanovič Umek, Janica Kalin, Janko Muršak, Mojca Kovač Šebart, Robi Kroflič, Sonja Kump, Tadej Vidmar, Nives Ličen, Damijan Štefanc, Sabina Jelenc-Krašovec, Andreja Hočevar, Janez Krek, Jasna Mažgon, Barbara Šteh, 2007, polemika, diskusijski prispevek Ključne besede: šolska politika, šolstvo, pedagogika, šolska reforma, šolska zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
9. The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergartenRobi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić, 2015, izvirni znanstveni članek Ključne besede: induktivni vzgojni pristop, eksperiment, otroštvo, zgodnje otroštvo, vrtec, socialno vedenje, inductive educational approach, childhood, early childhood, kindergarten Celotno besedilo (povezava drugam) |
|