|
|
3. Razvoj aplikacije za izboljšanje glasbene percepcije pri otrocihBor Pangeršič, 2024, diplomsko delo Ključne besede: glasbena percepcija, razpoznava tonskih višin, razpoznava zvokov, aplikacija za otroke, interaktivne igre, motorične sposobnosti, kognitivni razvoj, uporabniška izkušnja, evalvacija aplikacije, predšolska vzgoja Celotno besedilo (datoteka, 3,38 MB) |
4. Motivating students for ear-training with a rhythmic dictation applicationMatevž Pesek, Lovro Suhadolnik, Peter Šavli, Matija Marolt, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: music theory education, ear training, rhythmic dictation, music information retrieval, gamification, e-learning, user evaluation Celotno besedilo (datoteka, 1,19 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
5. Automatic segmentation of ethnomusicological field recordingsMatija Marolt, Ciril Bohak, Alenka Kavčič, Matevž Pesek, 2019, izvirni znanstveni članek Ključne besede: audio segmentation, field recordings, deep learning, music information retrieval Celotno besedilo (datoteka, 1,12 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
7. E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenjaAlenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: e-učno okolje, samoregulacijsko učenje, sledenje aktivnosti, učne opore Celotno besedilo (datoteka, 599,49 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
9. Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventoryLuka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: self-regulated learning, academic achievement, educational psychology, elementary schools, test adaptation, test validity, measurement invariance, Children's perceived use of self-regulated learning inventory CP-SRLI, primary education, test adaptation, validity, measurement invariance Celotno besedilo (datoteka, 314,70 KB) |
|