1. Vsebnost nitrata v pridelku zelenjadnic gojenih na plavajočem sistemuMateja Kos, 2011, diplomsko delo Ključne besede: vrtnarstvo, hidroponika, plavajoči sistem, gojitvene plošče, perlit, šotni substrat, vrtnine, špinača, endivija, motovilec, solata, nitrati, pridelek Celotno besedilo (datoteka, 739,29 KB) |
|
3. Analiza nakupnega odločanja porabnikov na primeru izdelka "po naročilu narejena montažna hiša"Mateja Kos Koklič, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trženje, potrošnik, odločanje, vedenjske znanosti, teorija, modeli, case study, nakup, stanovanja Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Vloga čustev pri nakupnem procesu turističnih storitevTomaž Novak, 2008, diplomsko delo Ključne besede: trženje, turizem, prodaja, potrošnik, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Pospeševanje prodaje kot element trženjskega komuniciranja v primeru obutveLuka Berger, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, pospeševanje prodaje, raziskave, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Motivacijski dejavniki za nakup turistične storitve - primer luksuznih potovanjJasmina Bučar, 2009, diplomsko delo Ključne besede: turizem, storitve, potovanja, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, motiviranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Vpliv recesije na proces odločanja porabnikov za nakup avtomobilaDavid Bobek, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, izbira, avtomobili, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|