1. Search and knowledge for human and machine problem solvingMatej Guid, 2010, doktorska disertacija Ključne besede: artificial intelligence, heuristic search, problem solving, heuristic evaluation functions, intelligent tutoring, intelligent annotating, expert systems, knowledge elicitation, game playing, chess, computer chess Celotno besedilo (datoteka, 11,80 MB) |
2. Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnikaEMANUEL VIDMAR, 2014, diplomsko delo Ključne besede: iskanje informacij, digitalni mediji, potrošniške navade, proces odločanja, digitalne vsebine, spletni iskalniki, marketinške besede, blagovne znamke, računalniške novice, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,61 MB) |
|
4. Ocenjevanje kvalitete argumentov pri argumentiranem strojnem učenjuMatevž Pavlič, 2015, magistrsko delo Ključne besede: argumentirano strojno učenje, ocenjevanje argumentov, inteligentni tutorski sistem, finančna analiza, bonitetna ocena, interaktivna zanka za zajemanje znanja s pomočjo argumentiranega strojnega učenja, na argumentiranju temelječe interaktivno učno orodje, ocenjevanje kvalitete argumentov, napovedovanje bonitetnih ocen podjetij, računalništvo, računalništvo in informatika, magisteriji Celotno besedilo (datoteka, 973,21 KB) |
5. Exact maximum clique algorithm for different graph types using machine learningKristjan Reba, Matej Guid, Kati Rozman, Dušanka Janežič, Janez Konc, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: maximum clique, protein graphs, machine learning, ProBiS Celotno besedilo (datoteka, 2,23 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
7. Računalniška analiza in primerjava stilov igre šahistovUrša Krevs, 2015, magistrsko delo Ključne besede: šah, računalniška analiza šahovskih partij, stil igranja, odkrivanje skupin, računalništvo, računalništvo in informatika, magisteriji Celotno besedilo (datoteka, 4,53 MB) |
8. Odkrivanje skupin s pomočjo argumentiranega strojnega učenjaPeter Šaponja, 2015, magistrsko delo Ključne besede: delno nadzorovano učenje, odkrivanje skupin, grupiranje, metoda voditeljev, odkrivanje skupin z omejitvami, argumentirano strojno učenje, iterativna zanka za zajemanje znanja, zajemanje omejitev, metoda voditeljev z argumenti Celotno besedilo (datoteka, 1,27 MB) |
|
10. Izdelava grafičnega vmesnika za na argumentiranju temelječ inteligentni tutorski sistemKLEMEN TURŠIČ, 2016, diplomsko delo/naloga Ključne besede: umetna inteligenca, izobraževanje, grafični vmesnik, inteligentni tutorski sistemi, argumentirano strojno učenje, interaktivna zanka za zajemanje znanja, argumentiranje, bonitetne ocene Celotno besedilo (datoteka, 1,12 MB) |