|
|
|
|
|
6. Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted studentsMiha Slapničar, Luka Ribič, Iztok Devetak, Luka Vinko, 2024, izvirni znanstveni članek Ključne besede: non-formal education, gifted students, inquiry-based learning, interest, motivation Celotno besedilo (datoteka, 228,37 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
7. Uporaba tehnik molekularne gastronomije pri pouku gospodinjstva v osnovni šoliAndraž Kristan, Kaja Marinko Smolnikar, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Gospodinjstvo, sodobna priprava hrane, molekularna gastronomija, učitelji gospodinjstva, mnenje učiteljev, interes in znanje učencev Celotno besedilo (datoteka, 3,02 MB) |
8. Revealing future aquatic environmental challengesLuka Vinko, Iztok Devetak, Mojca Bavcon Kralj, 2025, izvirni znanstveni članek Ključne besede: upper-division undergraduate, environmental chemistry, laboratory instruction, hands-on learning, inquiry-based learning, drugs/pharmaceuticals, microplastics, UV−vis spectroscopy Celotno besedilo (datoteka, 2,35 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |