1. Vsebnost nekaterih prehranskih komponent v plodovih in semenih žižole (Ziziphus jujuba Miller)Ivanka Vergan, 2008, diplomsko delo Ključne besede: žižola, Ziziphus jujuba Miller, nutrienti, voda, askorbinska kislina, prehranska vlaknina, elementi, polifenoli, sladkorji, organske kisline, beljakovine, skupne maščobe, maščobne kisline Celotno besedilo (datoteka, 557,46 KB) |
|
|
|
5. Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitevKatja Pečlin, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bančništvo, storitve, uporabniki, odnosi s strankami, medosebni odnosi, raziskave, metode, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalniAndrej Daniel Kuhelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, potrošnik, trgovinsko podjetje, komuniciranje, medosebni odnosi, prodaja, odnosi s strankami, lojalnost, vrednost, dejavnost, trženje, raziskave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vidni dokazi storitev kot način za premagovanje njihove neopredmetenostiSimon Plestenjak, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, storitve, izvajanje, odnosi s strankami, komuniciranje, dejavnost, cena, podjetje Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Strategija širjenja blagovne znamkeSabina Muc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, strategija trženja, tržne raziskave, raziskave, naloga, dejavnost, izvajanje, primeri, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenovNina Jaušovec, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, družbenoekonomski odnosi, spremembe, trženje, modeli, dobrodelnost, ekonomska propaganda, blagovne znamke, raziskave, metodologija, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Vedenje porabnikov v zvezi s pritožbamiNika Murovec, 2002, diplomsko delo Ključne besede: prodaja, blago, storitve, potrošnik, reklamacije, raziskave, ankete, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |